Nu Börjar Kvällen Falla In

Började min morgon med att kliva upp ur sängen kl 05.30 för att åka till jobbet, har jobbat idag från 07.00-14.00 en skön och rätt så lungn arbetsdag.. Sen kom mamma med min älskade Matteus som ja inte har träffat på hela helgen för att han har varit hos sin pappa.. =)  *Mamma älskar dej Teus*  Ja, Och efter de så började jag med maten, sen kom Lisa och straxt där efter så kom Joakim..  Så det var fullt hus helt plötsligt.. men det e bara roligt :D

Just nu så har jag färgat Fis hår, hon ska bli brunett precis som ja då :D Bäst att vara de hehe ;)
Snart e det kväller för lilla Teus, kl börjar ju bli rätt så mycket för en snutt som han.. <3
Och när de e klart så e det dags för mig att med ta kväller, skönt ska det bli.. har ju jobbat sen i torsdags och inte har jag vilat spec mycket..  =(

God natt gott folk! Pussisar






Kommentarer
Postat av: Lisa

Skriv mkt nu =D Jag vill läsa Hihi Pussis!

2009-01-12 @ 20:44:59
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0