14/1

Hej hopp!!


Väcktes av ett samta från jobbet idag,
 Hej Theres! Skulle du kunna komma till jobbet, papprena vi faxade igår kom aldrig fram...
-Men suck lixom.. min lediga dag o allting.. det vara bra att gör sig klar och åka till jobbet för att lämna in papprerna igen.. :S Det gick rätt fort att lösa, så ja ringde syrran och kolla vad hon skulle göra, och de visade sig att hon skulle upp på stan med mosters älskling, så jag bestämde mig för att följa med.. :D

Kom upp på stan, träffade syrran med Kevin och Madde med Linn. :D kul att se er ! Va ett tag sen sist!

Kom hem precis, trött som attans.. Matteus sitter o kollar på barnprogram.. så ja tänkte sätta mig bredvid han nu o gosa lite med snuffe <3

Älskar Joakim
Älskar Snuffe
Ni e mitt allt!

Ha en bra dag!!
Pussis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0