8/2

Fredagen: lämnade jag först Matteus på dagis, sen iväg till jobbet, jobbade 15.30-21.00 tycker att det e en skön tid att jobba, även fast det e mycket att göra.... Efter jobbet tog ja bussen hem o la mej i min sköööööna säng :D trött som attans var jag...

Lördagen: Tog jag  och älsklingen bussen hem till siss efter att jag hade gjort mej i årdning..
Käkade god mat som baby hade gjort.. :) du e såå duktig mitt hjärta <3
Sen var det dags att åka o jobba igen jobbade mellan 15.30-21.00 i dag med... Siss o baby körde mej till jobbet hehe tack för de snuttan!
Efter jag hade jobbat klart så åkte jag och bowlade med Jocke, Frippe, Adde, Alina och Ida, kul var det, men van tyvärr inte.. heheh :D
Och efter bowlingen så åkte ja o baby hem, och syrran o dom gick ut..=)

Söndagen: Vaknade jag ganska så tidigt straxt efter kl 9... gick upp o käkade frukost, sen kom Kristoffer hit :D
Vi åkte till marieberg och sedan hem o käka mat :) kl 5 Kom mitt lilla hjärta Matteus hem, Han har varit hos pappa i helgen, pappa helg... Lekte med Matteus och hans grejjer, sedan kom morfar o hälsade på oss.. =) kul de.. de var ett tag sen vi träffades, efter en stund så kom Jocke och Kristoffer hem, dom hade varit till affären, Matteus fick inte umgås så mycket med dom för det var ju läggdags, dagis i morgon igen för mamma´s snutte.


Jaja de var min hel, nu ska ja sätta mej o kolla tv en stund, sen blir det att lägga sig till ro i bingen..

Älskar Mina Älskade Hjärtan! <3


 

Natti Natti Pusssis / Tesa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0